Helsingin Kokoomuksen avoin jäsenilta

31.08.2017 18.00–21.00 Helsinki Virgin Oil, Mannerheimintie 5

Syyskauden käynnistyessä framilla on järjestötoiminnan, yhdessä tekemisen ja osallistumismahdollisuuksien uudistaminen.

Yhdistystoiminnan luonne on muuttunut ja muuttuu edelleen. Meitä kaikkia yhdistää aate ja halu rakentaa yhdessä parempaa yhteiskuntaa, mutta tekemisen tapoja on jatkuvasti enemmän. Tässä asiassa juuri Sinä olet asiantuntija: kuinka tahtoisit osallistua Kokoomuksen toimintaan Helsingissä? Missä ja miten Kokoomuksen tulisi jatkossa näkyä, mitä meidän tulisi tehdä enemmän?

Keskustellaksemme näistä ja muista polittisen vaikuttamisen ja osallistumisen teemoista järjestämme kaikille Helsingin Kokoomuksen jäsenille avoimen jäsenillan torstai-iltana 31. elokuuta.

Tavataan Virgin Oilin klubilla klo 18. Tarjolla on hieman purtavaa, luvassa uusia tuttavuuksia ja brainstormausta sekä positiivista energiaa. Illassa mukana myös pormestari Jan Vapaavuori, apulaispormestari Pia Pakarinen sekä Helsingin Kokoomuksen valtuustoryhmän puheenjohtaja Risto Rautava.

Lämpimästi tervetuloa mukaan!

Helsingin Kokoomus