Helsingin Kansallisseuran Suomen juhlavuoden kulttuuritapahtuma

23.09.2017 12.00– Helsinki Tiedot tapahtumakuvauksessa

Tervetuloa Helsingin Kansallisseuran järjestämään syksyn ainutlaatuiseen kulttuuritapahtumaan! Tapahtumalla haluamme kunnioittaa 100-vuotiaan isänmaamme historiaa ja kulttuuria. Tapahtuma koostuu Lotta-museossa käynnistä, juhlapäivällisestä ravintola Careliassa, kiertokäynnissä oopperan kulissien takaisessa maailmassa, säveltäjä Sebastian Fagerlundin esityksestä ja illan oopperanäytöksestä Syyssonaatti.

Tartu tilaisuuteen mahdollisimman nopeasti, kerro ystävillesi ja tee ilmoittautuminen heti! Ota ystäväsi mukaan. Huom. paikkoja on rajoitettu määrä.

Ohjelma lauantai 23.9.2017

12:00 Lähtö turistipysäkki Kiasman edestä (Mannerheimintie)

12:45 Opastettu esitys luokkatilassa Lotta-museossa 30 min.

13:15 Tutustuminen Lotta-museon näyttelyyn

13:45 Lähtö Lotta-museolta Helsinkiin

14:25 Juhlapäivällinen Helsingissä ravintola Careliassa

17:00 Kansallisoopperassa kiertokäynnit

18:00 Kansallisoopperan lämpiössä illan esityksen esittely Sebastian Fagerlund

19:00 Kansallisooperan illan esitys Syyssonaatti

20:30 Kansallisoopperan esityksen väliajalla ei erityistä ohjelmaa

21:30 Kansallisoopperan esitys Syyssonaatti päättyy

21:45 Vapaamuotoiset jatkot Helsingin keskustassa esim. Storyville/hotelli Kämp

Osallistumismaksut:

– opiskelija 161,00 euroa/henkilö (maksu 16.8. 71,00 euroa ja 8.9. 90,00 euroa)

– eläkeläinen 178,00 euroa/henkilö (maksu 16.8. 89,00 euroa ja 8.9. 89,00 euroa)

– muut 189,00 euroa/henkilö (maksu 16.8. 98,00 euroa ja 8.9. 91,00 euroa)

Hintaan sisältyy koko ohjelma, yhteiskuljetus Helsinki-Tuusula-Helsinki, Lotta-museon sisäänpääsymaksu, Lotta-museon opastettu esitys, juhlapäivällinen Helsingissä ravintola Careliassa ruokajuomineen (2 x 12 cl valko-/punaviini), Kansallisoopperan kiertokäynti, säveltäjä Sebastian Fagerlundin esitys, Sebastian Fagerlundin esityksen aikana 12 cl kuohuviini ja oopperalippu parhaalta permantopaikalta.

Ilmoittautumiset ja kyselyt: kulttuurivastaava Kari Talvensaari, sähköposti kari.talvensaari(ät)hotmail.com. (ät) pitää korvata sähköpostia lähetettäessä merkillä @

Osallistumismaksu maksetaan suoraan Helsingin Kansallisseura ry:n pankkitilille, pankkitilin tilinumero FI73 5541 2820 0229 46 , pankki Helsingin Seudun Osuuspankki, pankin BIC: OKOYFIHH.

Huom. maksusuorituksen tekemisen yhteydessä tilisiirron viesti-kenttään tekstinä osallistujan koko nimi, eläkeläinen/opiskelija/muu sekä maininta ”suuri kulttuuripäivä”.

Ilmoittautuminen tehtävä mahdollisimman pian ja maksamalla osallistumismaksun yhdistyksen pankkitilille varmistat paikkasi tapahtumassa, nopeimmat mahtuvat mukaan. Maksut 16.8. ja 8.9. Maksusuorituksen jälkeen saat kyselyn ravintola Carelian ateriavaihtoehdoista, viinivalinnoista ja mahdollisista erikoisruokavalioista. Ilmoittaudu ja maksa mahdollisimman pian, maksamalla osallistumismaksun varmistat paikkasi tilaisuuteen. Paikkoja rajoitettu määrä, toimi pian!

Helsingin Kansallisseura r.y.