Korkeakoulujen yhteistyö Helsingissä

15.03.2018 17:30–18:30 Helsinki Vuorikatu 7, 00100 Helsinki (Kaisa-kirjaston Well-kahvila)
Millaista yhteistyötä Helsingin yliopisto ja lähialueen ammattikorkeakoulut tekevät? Miten yhteistyötä halutaan kehittää tulevaisuutta ajatellen? Miten Helsingin kaupunki pyrkii edistämään ja tukemaan korkeakoulujen välistä yhteistyötä?

Muun muassa näihin kysymyksiin saamme vastauksia Kansallisten Ylioppilaiden (Helsingin Kokoomusopiskelijat) järjestämässä avoimessa keskustelutilaisuudessa korkeakoulujen yhteistyöstä. Kuullemme tilaisuudessa alustuspuheenvuorot yhteistyöstä sekä ammattikorkeakoulun että yliopiston näkökulmasta. Asiantuntija-alustajiksi saapuvat Metropolia ammattikorkeakoulun rehtori Riitta Konkola ja Helsingin yliopiston vararehtori Sari Lindblom. Mukana keskustelemassa on myös Helsingin kaupungin koulutuksesta vastaava apulaispormestari Pia Pakarinen.

Kaikille aiheesta kiinnostuneille on tilaisuuteen vapaa pääsy. Tarjoamme osallistujille rajoitetun määrän kahvilipukkeita – olethan siis ajoissa paikalla!

MITÄ: Keskustelua korkeakoulujen yhteistyöstä
MISSÄ: Kaisa-talon Kirja & Kahvi (Vuorikatu 7; 00100 Helsinki)
MILLOIN: Torstaina 15.3. klo. 17:30 – 18:30
MIKSI: Koska yhdessä saamme aikaan enemmän!

Tarkka ohjelma:

17:30 Tilaisuuden avaaminen: Helsingin kaupungin apulaispormestari Pia Pakarinen
17:35 Alustuspuheenvuoro 1: Helsingin yliopiston vararehtori Sari Lindblom
17:55 Alustuspuheenvuoro 2: Metropolia ammattikorkeakoulun rehtori Riitta Konkola
18:15 Avointa keskustelua aiheesta
18:30 Tilaisuus päättyy

Konsta Nupponen, Kansalliset Ylioppilaat pj (0400968274)

Kansalliset Ylioppilaat r.y.