Helsingin Kokoomusnuorten Länsirannikkoexku

05.05.2018 7.30– Helsinki Olkiluoto, Munax Oy

Nyt juuri sinulla on mitä mainioin mahdollisuus lähteä kanssamme tutustumaan Olkiluodon ydinvoimalaan sekä Varsinais-Suomalaiseen yrittäjyyteen Länsirannikkoexkullamme!

Matkaan lähdetään 5.5. klo 7.30 Helsingistä Runeberginkadulta. Helsingistä ajamme bussilla Espoon ja Turun kautta Eurajoelle, jossa nautimme ensin lounaan ja sen jälkeen pääsemme tutustumaan itse Olkiluodon alueeseen, ydinvoiman ja energiantuotannon ajankohtaisuuksiin sekä käynnissä oleviin ydinvoimaan liittyviin näyttelyihin. Olkiluodon jälkeen suutaamme Kasitietä Laitilaan, jossa pääsemme tutustumaan Munax Oy:n yritystoimintaan sekä tuotteisiin. Paluu Helsinkiin alkaa noin klo 18 Turun ja Espoon kautta. Tarkemmat tiedot aikatauluista ja ohjelmasta toimitetaan suoraan osallistujille.

Matkan hinta on 10€/henkilö, joka kattaa kuljetuksen ja lounaan. Maksu suoritetaan bussissa pankkikortilla. Matka on kaikille avoin!

Mukaan exkulle mahtuu 55 ensimmäistä ja paikat täytetään ilmoittautumisjärjestyksessä. Mukaan matkaan pääset ilmoittautumalla tästä linkistä: https://goo.gl/forms/mb4maM8H2cNf6Ehv1 . Muistathan ilmoittaa mitä pikimmiten, mikäli ilmoittautumisen jälkeen kohdallesi osuu este, jotta voimme tarvittaessa täyttää paikkasi.

Tervetuloa Länsirannikolle kanssamme!

Lue lisää: https://www.facebook.com/events/185720855553141/