Järjestämme keväällä etätapahtumia

Vallitsevan koronatilanteen vuoksi olemme peruneet kaikki fyysiset tapahtumat. Emme kuitenkaan lannistu tästä, vaan kehitämme jatkuvasti uusia tapoja tehdä tapahtumia. Ensimmäiset tapahtumat ovatkin saatu lyötyä lukkoon.

Helsingin Kokoomus tarjoaa sinulle mahdollisuuden osallistua kotisohvalta tapaamaan kokoomuslaisia päättäjiä. Etäkahvit vaativat ilmoittautumisen. Ilmoittautumislomake löytyy osoitteesta bit.ly/etäkahvithelsinki.

Etäkahvit valtuutettu Jenni Pajusen kanssa ti 2.6. klo 18-19.15

Kaupunginvaltuutettu Jenni Pajunen on tiistaina 2.6. tavattavissa etäyhteyksien päässä Microsoft Teamsin välityksellä. Jennin etäkahveilla käydään läpi koronakriisin vaikutusta kaupungin talouteen, yrityksiin ja kulttuuritoimijoihin. Lisäksi keskustellaan muista ajankohtaisista asioista. Kysymyksiä voi esittää joko tilaisuuden aikana tai ennakkoon.

Etäkahvit valtuutettu Ted Apterin kanssa to 4.6. klo 18-19.15

Kaupunginvaltuutettu Ted Apter on torstaina 4.6. tavattavissa etäyhteyksien päässä Microsoft Teamsin välityksellä. Luvassa on ajankohtaiskatsaus ja vapaata keskustelua varhaiskasvatuksesta Helsingissä nyt ja tulevaisuudessa: päiväkotipaikkojen saavutettavuus, varhaiskasvatuksen palvelusetelimalli, sekä miten korona vaikuttaa nyt ja syksyllä? Kysymyksiä voi esittää Tedille joko tilaisuuden aikana tai ennakkoon.

Etäkahvit valtuutettu Atte Kalevan kanssa ti 9.6. klo 18-19.15

Kaupunginvaltuutettu Atte Kaleva on tiistaina 9.6. tavattavissa etäyhteyksien päässä Microsoft Teamsin välityksellä. Luvassa on poliittinen tilannekatsaus ja vapaata keskustelua. Aiheena kaupunki – ja liikennesuunnittelu & turvallisuus. Kysymyksiä voi esittää Atelle joko tilaisuuden aikana tai ennakkoon.

Etäkahvit kansanedustaja Sari Sarkomaan kanssa to 11.6. klo 18-19.15

Kansanedustaja Sari Sarkomaa on torstaina 11.6. tavattavissa etäyhteyksien päässä Microsoft Teamsin välityksellä. Luvassa on poliittinen tilannekatsaus ja vapaata keskustelua. Kysymyksiä voi esittää Sarille joko tilaisuuden aikana tai ennakkoon.

Lämpimästi tervetuloa mukaan!

Kategoriat: Uutiset, Yleinen