Tatu Rauhamäki valittu Helsingin Kokoomuksen puheenjohtajaksi

Tiedote 13.12.2021

Julkaisuvapaa heti

Tatu Rauhamäki valittu Helsingin Kokoomuksen puheenjohtajaksi

Helsingin Kokoomuksen syyspiirikokouksessa Helsingin Kokoomuksen puheenjohtajaksi valittiin Tatu Rauhamäki. Tatu on toiminut aiemmin mm. Helsingin piirin toiminnanjohtajana. Nykyisin Tatu Rauhamäki toimii Palvelualojen työnantajien Paltan elinkeinopoliittisen edunvalvonnan vastaavana ja elinkeinopolitiikkayksikön vetäjänä.

”Helsingin Kokoomuksella on edessään tärkeä vuosi niin järjestökentällä kuin politiikassa. Olen erittäin kiitollinen saamastani luottamuksesta! Aiomme yhdessä piirihallituksen, kaupunginvaltuutettujen, kansanedustajien ja jäsenistön kesken jatkaa työtä Helsingin Kokoomuksen ja pääkaupungin kehittämiseksi.” Toteaa vastavalittu puheenjohtaja Tatu Rauhamäki.

Piirikokouksessa valittiin myös piirihallitus vuodelle 2022. Varapuheenjohtajiksi valittiin kaupunginvaltuutetut Maarit Vierunen ja Matias Pajula. Piirin taloudenhoitajaksi valittiin OTM Juho Mäki-Lohiluoma. Piirihallituksen jäseniksi valittiiin:

Sanna-Maria Bertell, Helsingin Edistyskokoomus

Oskari Heinonen, Kansalliset Ylioppilaat