Seida Sohrabi

Lähi-idän ja islamin asiantuntija, VTM

Kalasatama

OLEN kielitaitoinen 32-vuotias Lähi-idän asiantuntija ja valtiotieteiden maisteri. Olen lisäksi Helsingin kaupungin varavaltuutettu ja toimin Kokoomuksen valtuustoryhmässä. SAAVUIN Suomeen kiintiöpakolaisena perheeni kanssa vuonna 1996. Matkani pakolaistytöstä itsenäiseksi naiseksi on vaatinut ponnisteluja ja päättäväisyyttä. Tasa-arvo ja yhdenvertaisuus ovat minulle tärkeitä arvoja. Olen omistautunut parantamaan maahanmuttajanaisten ja -tyttöjen asemaa, torjumaan rinnakkaisyhteiskuntien syntymistä ja koventamaan seksuaalirikosten ja väkivallantekojen rangaistuskäytäntöjä. USKALLAN puhua vaikeista asioista kuten maahanmuuton ongelmista. Kuten edeltävä presidentti J.K Paasikivi totesi; tosiasioiden tunnustaminen on viisauden alku. Edessämme on monia sisä-, ulko- ja turvallisuuspoliittisia haasteita. Rikki olevista peruspalveluista alkaen. Suomen pitää olla maa, jossa ikäihminen saa hoitoa, koska on työhönsä tyytyväisiä hoitajia ja jossa lapset saavat laadukasta opetusta hyvissä kouluissa. Lupaan tehdä töitä turvallisen hyvinvointivaltion eteen. Uskon, että kokemuksilleni ja taidoilleni on suuri tilaus eduskunnassa. Voit tukea vaalikampanjaani lahjoituspalvelun kautta: https://donation.securycast.com/kokoomus-eduskuntavaalit?aid=1112 Lämmin kiitos tuestasi!