Iskanius Anniina

Syntymävuosi: 1976

Puhelinnumero: 0405603952

Motto: Positiivinen muutos

Olen Veli-Pekka Dufva, 46-vuotias opettaja ja opettajankouluttaja. Työskentelen Helsingin Norssissa ja asun Jätkäsaaressa. Perheeseeni kuuluu rehtorina toimiva puoliso sekä 11-vuotias poika.

Olen tällä hetkellä Helsingin kaupungin kasvatus- ja koulutuslautakunnan jäsen sekä mm. Suomen harjoittelukoulujen opettajien hallituksen jäsen.

Minua ajaa eteenpäin koulutus, lapset ja nuoret, liikunnan ja hyvinvoinnin kuuluminen kaikille, kulttuurin tärkeys sekä arvokas vanheneminen ikäihmisille. Haluan tehdä Suomesta jälleen paikan, jossa kaikilla on turvallista olla ja mahdollisuudet elää hyvää elämää.

Kaleva Atte

Kansanedustaja, sotatieteiden maisteri, kaupunginvaltuutettu

Kotipaikka: Kamppi

Syntymävuosi: 1979

Puhelinnumero: 045 6002480

Motto: Järkeä päätöksentekoon!

Koulumies Terhi

Kansanedustaja, VTM

Syntymävuosi: 1971

Olen Kokoomuksen kansanedustaja Helsingistä, koulutukseltani olen valtiotieteen maisteri sosiaalipolitiikasta ja kansantaloustieteestä. Aiemmin olen työskennellyt mm. sosiaalipoliittisena asiantuntijana ja taloushallinnossa valmistelemassa valtion budjettia. Perheeseeni kuuluu miehen ja teinipojan lisäksi energinen Joda-koira. Vapaa-ajallani opettelen puutarhanhoitoa ja hyötyviljelyä mökkipihalla.

Meri Otto

Asianajaja, OTM, VT, kaupunginvaltuutettu

Kotipaikka: Kruununhaka

Syntymävuosi: 1989

Puhelinnumero: 0503755712

Olen Otto Meri, 32-vuotias asianajaja, varatuomari ja kaupunginvaltuutettu. Koulutukseltani olen oikeustieteen maisteri ja valtiotieteen kandidaatti. Perheeseeni kuuluu vaimo Elisa ja cockerspanieli Mörkö. Toimin kokoomuksen valtuustoryhmän varapuheenjohtajana ja kaupunkiympäristölautakunnan jäsenenä. Vapaa-ajalla harrastan metsästystä, golfia ja Suomen historiaa. Poliittisesti määrittelen itseni oikeistoliberaaliksi ja esikuviani ovat Georg C. Ehrnrooth, Ruth Bader Ginsburg ja Risto Ryti.

Nättinen Nea

Kokoomusopiskelijoiden puheenjohtaja, opiskelija

Sarkomaa Sari

Kansanedustaja, terveydenhuollon maisteri, kaupunginvaltuutettu

Kotipaikka: Munkkiniemi

Syntymävuosi: 1965

Puhelinnumero: 050 511 3033

Motto: Järki ja tunteet

Olen innostuneena ehdolla jatkamaan työtäni helsinkiläisten kansanedustajana. Helsingin ja koko Suomen eteen on paljon työtä tehtävänä. Ihmisten hyvinvointi ja puhdas ympäristö on asetettava päätöksenteossa etusijalle. Terve talous ja laadukas koulutus on paras perintö lapsillemme. Suomen on oltava monien mahdollisuuksien paikka kaiken ikäisille.

Toimin valtiovarainvaliokunnan jäsenenä ja eduskuntaryhmämme varapuheenjohtajana. Olen aktiivinen kaupunkipolitiikan tekijä; toimin kaupunginvaltuuston ja -hallituksen jäsenenä. Itämeren suojelu ja liikunnan edistäminen ovat intohimoni. Olen kolmen nuoren äiti. Haluan jättää maapallon tuleville sukupolville paremmassa kunnossa, kuin me sen saimme.

Sazonov Daniel

Apulaispormestari, OTM, kaupunginvaltuutettu

Kotipaikka: Töölö

Syntymävuosi: 1993

Puhelinnumero: 045-1296812

Motto: "Jos jotain tehdään, se tehdään kunnolla"

Sohrabi Seida

Lähi-idän ja islamin asiantuntija, VTM

Kotipaikka: Sompasaari

Motto: Malttia maahanmuuttoon, yhteistyötä valtuustoon

Valtonen Elina

Kansanedustaja, KTM, DI, kaupunginvaltuutettu

Syntymävuosi: 1981

Vierunen Maarit

Rahoituspäällikkö, KTM

Kotipaikka: Vuosaari

Syntymävuosi: 1968

Puhelinnumero: 0468773296

Motto: Järkeviä päätöksiä !