Mirita Saxberg

Yrittäjä, HM, kaupunginvaltuutettu

Laajasalo

1982

Opettajan arvot ja yrittäjän asenne. Olen Helsingin kaupunginvaltuutettu, kahden lapsen sinkkuäiti sekä sinnikäs pirulainen. Viestinnän yrittäjä vuodesta 2006 ja äiti vuodesta 2011. Olen työllistänyt toistasataa ihmistä ja tehnyt töitä teini-iästä alkaen. Vaikuttanut politiikassa 10 vuotta, joista viisi eduskunnassa. Tiedän mitä tavallinen arki on opettajana, hoitajana ja kansainvälisten korporaatioiden markkinointi- ja taloushallintotehtävissä. Ymmärrän lapsiarkea myös eroperheissä. Koulutukseltani olen hallintotieteiden maisteri, kauppatieteiden tohtoriopiskelija ja ammatillinen opettaja. Kasvatus- ja koulutuslautakunnan, maakuntahallituksen ja Helsingin Yrittäjien hallituksen jäsen. Minulle politiikka on ihmisiä varten. Tekoja, jotta arki toimii. Mitä mieltä sinä olet? Tutustutaan lisää https://mirita.fi Olen kiitollinen kaikesta tuesta vaaleissa. Auta vaalikampanjassa: https://donation.securycast.com/kokoomus-eduskuntavaalit?aid=1171