Helsingin Kokoomusnuoret mukana PolnuCupissa

15.09.2018 16:00–20:00 Helsinki Väinö Tannerin kenttä

Helsingin poliittiset nuorisojärjestöt kokoontuvat perinteiseen tapaan ottamaan leikkimielisesti mittaa toisistaan tekonurmella. Paikkana toimii Väinö Tannerin, eli Haapaniemen kenttä, jonka reunalle joukkueet kokoontuvat noin vartti ennen varsinaisen ottelun (klo 16.00) alkamista. Tule mukaan pelaamaan tai kannustamaan joukkueita voittoon!

Pelaamme puolikentällä, joten jokaiseen joukkueeseen tarvitaan 6 pelaajaa sekä maalivahti. Koska aikaa on rajallisesti, otetaan mahdollisimman yksinkertainen sarja siten, että jokainen joukkue ehtii pelaamaan kerran toisiaan vastaan. Yksi ottelu kestää 15 minuuttia. Tarkemmat säännöt on tulossa tähän tapahtumaan hieman myöhemmin.

Myös mahdollisista jatkoista tiedotetaan myöhemmin ja jatkopaikkaehdotuksia otetaan vastaan!

Mukana pelaamassa ovat Helsingin Keskustanuoret, Helsingin Kokoomusnuoret, Helsingin Perussuomalaiset Nuoret, Helsingin Vasemmistonuoret ja Helsingin Vihreät Nuoret.

Tapahtuma noudattaa turvallisen tilan sääntöjä ja on pilkasta, syrjinnästä ja häirinnästä vapaa tilaisuus.

Lisätietoja: Jenni Leppänen, Helsingin Vihreät Nuoret, jenni.leppanen(a)vihreatnuoret.fi, 0440679800

Helsingin Kokoomusnuoret ry