Tule & tutustu

24.09.2018 18:30–20:30 Helsinki Kansakoulukuja 3 A 3. kerros

Tervetuloa maanantaina 24.9. klo 18.30 alkaen Helsingin Kokoomusnuorten Tule & tutustu -iltaan Kokoomusnuorten toimistolle Kansakoulukujalle!

Tapahtuma on avoin kaikille Kokoomusnuorten toiminnasta kiinnostuneille, olitpa jo vanha järjestöjäärä tai vasta harkitsemassa jäsenyyttä.

Tilaisuuden ohjelma on kuitenkin suunniteltu erityisesti uusia jäseniä ja jäsenyyttä harkitsevia silmällä pitäen. Tuo myös kaverisi mukaan! Tarjolla on pientä naposteltavaa ja virvokkeita. Tapahtumaan saa tulla myös alkamisajan jälkeen eli ei haittaa vaikket ehdi heti alkuun. Tervetulleita ovat siis jäsenien lisäksi myös ne, jotka eivät ole jäseniä.

Luvassa on poliittinen ajankohtaiskatsaus oikeusministeri Antti Häkkäsen erityisavustajana toimivalta Lauri Koskentaustalta, kattava tietopaketti kokoomusnuorten toiminnasta sekä muuta mukavaa ohjelmaa.

Lämpimästi tervetuloa!

MITÄ: Tutustutaan uusiin ja vanhoihin tuttuihin.
MILLOIN: Maanantaina 24.9. klo 18:30
MISSÄ: Kansakoulukuja 3, 3 kerros, Helsinki
MIKSI: Koska Kokoomusnuorissa hengailu nyt vaan on todella siistiä!

Lisätiedot (mm. esteettömyysasiat): aluekoordinaattori Risto Rajala puh. 0400563080 tai risto.rajala@kokoomusnuoret.fi

Helsingin Kokoomusnuoret ry