Viini-ilta

08.03.2019 18.00–21.00 Helsinki vahvistuu myöhemmin

Helsingin Kokoomusyrittäjien perinteinen viini-ilta järjestetään tällä kertaa yhteistyössä Lauttasaaren Kokoomuksen kanssa perjantaina 8.3.2019 klo 18.00 alkaen, paikka ilmoitetaan myöhemmin.

Tarjolla laadukasta poliittista sisältöä, loistavia bulgarialaisia viinejä asiantuntijalausuntojen kera, naposteltavaa sekä takuuvarmasti antoisaa keskustelua niin asiasta kuin asian vierestä.

Tilaisuudessa esittäytyvät yhdistysten eduskuntavaaliehdokkaat Arja Karhuvaara ja Mia Nygård, mutta lupaamme pienen esittäytymisen myös muille mukaan ilmoittautuneille Kokoomuksen ehdokkaille. Illan aikana Tuomo Yli-Huttula kertoo kirjastaan Presidentti ja porvarivalta https://otava.fi/kirjat/9789511326472/ Kirjoja myytävänä tilaisuudessa sopuhintaan.

Tilaisuuteen ilmoittaudutaan maksamalla osallistumismaksu - näistä lisätietoa tulossa. Iltaan mahtuu mukaan 40 osallistujaa, joten tämä kannattaa jo nyt merkitä kalenteriin!

PJ Kirsi Sharma, sharma@kolumbus.fi

Helsingin Kokoomusyrittäjät r.y