Päivän politiikkaa, taloutta sekä kaupunkisuunnittelua Elina Lepomäen ja Risto Rautavan kanssa

23.01.2020 18:00–19:30 Helsinki Metropol Hietaniemi/Arabia-sali. Sijainti Domus Academicassa Hietaniemessä osoitteessa Hietaniemenkatu 14 A.

Kaikille avoimessa tilaisuudessa tapaat kansanedustaja Elina Lepomäen ja Helsingin kaupunginvaltuutettu Risto Rautavan.

Elina Lepomäki kertoo Suomen poliittisesta tilanteesta, mitä ajatuksia hänellä on nykypolitiikasta sekä antaa tilannekatsauksen julkisen talouden suunnitelmasta vuosille 2020–2023. Valtiovarainministeriön arvion mukaan talouskasvu hidastuu ensi vuonna yhteen prosenttiin ja edelleen sen alle vaalikauden loppuun mennessä.

Risto Rautava keskittyy osuudessaan kaupunkisuunnitteluun nyt ja tulevina vuosina.  Kohtuuhintaisten asuntojen, sujuvan liikenteen sekä pyöräilyn mahdollistaminen ovat myös aiheita, joita hän on ajanut eteenpäin.

Ovet avautuvat klo 17:30. Tulethan paikalle viimeistään klo 17:45.

Tilaisuudessa on kahvitarjoilu.

Sijainti ja pysäköinti:

Metropol Hietaniemi sijaitsee Domus Academicassa Hietaniemessä osoitteessa Hietaniemenkatu 14 A.

Kulkuyhteydet julkisilla: Kampin metroasema, Kampin bussiterminaali - ja lyhyt kävely perille.

Kulkuyhteydet autolla: Lähin pysäköinti Euro Park City Forum, sisäänajo Ruoholahdenkadulta, Simonkadulta tai Jaakonkadulta.  Kävellen uloskäynti parkkihallista Kampin kauppakeskukseen, kansakoulunkadulle tai Fredrikinkadulle (24/7),  lisätietoja:www.europark.fi/pysakointitalot/p-forum-helsinki/ tai Euro Park Kamppi, sisäänajo Olavinkadulta, Eteläiseltä Rautatiekadulta. Kävellen uloskäynti Salomonkadulle,
Narinkkatorille, lisätietoja: www.europark.fi/pysakointitalot/hki-kamppi/

Tervetuloa!

Helsingin Seudun Kokoomuksen (HESEK) puheenjohtaja Pekka Löfman pekkalofman1@gmail.com Helsingin Seudun Kokoomuksen (HESEK) sihteeri Marika Lahti, sähköposti mkatriina@gmail.com