Paikallisyhdistysten päivä

19.09.2020 9.30–14.00 Helsinki Metropol Hietaniemen Vallila-sali, Hietaniemenkatu 14

Tervetuloa paikallisyhdistysten päivään lauantaina 19.9. klo 9.30-14 Metropol Hietaniemen Vallila-saliin, osoitteeseen Hietaniemenkatu 14. Tilaisuus on suunnattu paikallisyhdistysten hallituksen jäsenille. Jokaisesta yhdistyksestä voi ilmoittautua mukaan kaksi (2) hallituksen jäsentä. Tarjolla on aamukahvien lisäksi kevyt lounas.

Päivän aikana ohjelmassa on toiminnanjohtaja Sanna Hämäläisen johdolla katsaus kuntavaaleihin ja piirin paljain puolue –strategiaan, kansanedustaja Sari Sarkomaan poliittinen tilannekatsaus sekä kuulumiskierros. Varauduttehan kertomaan tilaisuudessa yhdistyksenne ajankohtaiset kuulumiset!

Ilmoittaudu mukaan: bit.ly/paikallisyhdistyspäivä

Noudatamme tilaisuudessa erityistä huolellisuutta turvavälien ja käsihygieninan suhteen. Tilaisuudessa on tarjolla käsidesipisteitä ja kasvomaskeja osallistujille, joiden käyttö on suositeltavaa. Suositeltu turvaväli on 1-2 metriä. Tapahtumassa ei kätellä, halata tai olla muussa fyysisessä kontaktissa.

Ethän osallistu tapahtumaan, mikäli sinulla on hengitystieoireita, olet kipeä tai joku lähipiiristäsi on kipeä. Noudatathan ajantasaisia karanteenimääräyksiä mikäli olet ollut ulkomailla.

Seuraamme viranomaismääräyksien ja suosituksien päivittymistä. Jos tilaisuus joudutaan perumaan, siitä ilmoitetaan aina erikseen.

Topi Korpinen topi.korpinen@kokoomus.fi / 044 209 3535

Helsingin Kokoomus