Helsingin Kokoomus haastaa kokoomuslaiset #kokoomus100litraa -haasteeseen

Helsingin Kokoomus haastaa kaikki Kokoomuksen jäsenet, poliitikkomme, muut kokoomuspiirit ja politiikkaa harrastavat #kokoomus100litraa -haasteeseen Kokoomus100 -juhlavuoden kunniaksi. Haasteen tarkoitus on ojentaa yhdessä auttava käsi ja pienillä teoilla auttaa ympärillämme olevia ihmisiä. Haaste on avoin kaikille.

Kuinka osallistut haasteeseen?

Olemme perustaneet Kokoomus100 -nimisen verenluovutusryhmän. Kerää kaveriporukka (noin 4-6 henkilöä) ja varaa aika SPR:n verenluovutukseen porukalla. Verenluovutusajan voi varata soittamalla lähimpään SPR:n toimipisteeseen. Toimipisteet löydät täältä.  Voit tarkistaa soveltuvuutesi luovuttajaksi täältä. Muistakaa kertoa luovuttamaan mennessä ryhmän Kokoomus100 nimi.

Jaa luovutuksesta kuva someen tunnisteilla. Helsingin Kokoomuksen haasteen tunnisteet ovat #kokoomus100litraa ja #yhdessäenemmän.

Kategoriat: Yleinen

3 kommenttia artikkeliin “Helsingin Kokoomus haastaa kokoomuslaiset #kokoomus100litraa -haasteeseen
  1. Päivi Kiili sanoo:

Hyvä juttu.Tämä sopii hyvin kun itsekin olen säännöllisesti luovuttanut.

2. Carl Lange sanoo:

Heips,

On ilo saada auttaa kanssamatkaajia, joilta elämänvirta meinaa syystä tai toisesta olla ehtynyt.

Liedon kokoomus otti haasteesta kopin ja keräsi tiimin kasaan. Emme koskaan luovuta – paitsi verta!

3. Raimo Ilaskivi sanoo:

Hienoa! Ja näin yhdeksänkymppisena muistelen omia verenluovutusaikojani, 30 kertaa ja kultamerkki rinnanpieleen. Mutta sitten se keskeytyi kun lentämään ryhtymisestä tuli ”laillinen este”. Entisenä Helsingin Kokoomuksen puheenjohtajana haastan: Tulkaa perässä, tunne tuntemattoman auttamisesta palkitsee!